Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er i en tannpine... Har vondt i ant visdomstennen - fjernet to hos kirurg för sommeren (de nede) de 2 opp fikk bli da det er plass til de og de var nesten fremme. (helt ute , men ikke helt sin fulle lengde) Vel nå lugger det og dunker en del i de - ikke så jeg griner , våkner i sövne eller er hoven , men det er vondt. Tannlegen min er på ferie til mandag . Det er jo en stund til , men han har alltid ledig time om man ringer om noe akutt . Ville du ha ventet t mandag å godt til tannlegen som kjenner deg og som har röntgen av tennen dine og vet du er redd for tannleger - eller ville du ha dratt t tannlegevakten eller lignende denne uken ? Mvh Pysa ... )
krabbetrollet Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hvis ikke det er veldig vondt hadde jeg ventet.... Er også skeptisk til tannleger.... Bedre med en man kjenner kanskje...?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Regner med at de blir å fjerne de to visdomstennen som er igjen , men det er måten det blir gjort på. Var hos en tannlege i påsken da de forje bråket - for da var og tannlegen min borte. Han jeg var hos da ville trekke de der og da . Jeg sa nei ventet 1 uke å gikk til fast tannlegen min - Ble henvist til oral kirurg - Oral kirurgen brukte 1 time på den ene tannen og 20 min på den andre. Han sa at hadde de blitt trukket hadde tannlegen måtte gi opp halvveis eller hadde ödelagt nervene som ligger i kjeven . Brrrrrrrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå