alenemamma_ Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Litt sein med å skrive her. Men vil bare fortelle litt om min fødsel. Voknet 05.30 fredag den 15 av at jeg hadde så syykt vondt nede i magen. Trodde det kanskje var rier, men typisk meg tenkte at det kunne det jo ikke vær for det var jo 9 dager til termin. Ringte hjem til mamma, hun sa at det kanskje var eksamensnærver, siden jeg skulle ha eksamen idag. Men hun sa hun skulle komme. Trodde det hadde tørnet helt for meg nå, at det jeg kjente i magen egentlig ikke gjorde vondt, at jeg var helt hypokonder. Gjekk ned på skolen litt før 9 og møtte mamma der. Læreren min sa at jeg kunne få ta eksamen til høsten igjen, men jeg var fast bestemt på å ta eksamen der og da, for ellers ville jeg ha angret på det. Så da satt jeg på eksamen med rier. Var ferdig på eksamen kl 11 og dro på kontroll 11.30. Da hadde jeg 2-3 cm opning og var helt utflatet. Dro voidere til sykehuset, var der i 1- hall 2 tiden, da hadde jeg 4-5 cm opning. Lille gutten min kom til verden 19.20:)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Så herlig da! Garantert din beste dag i livet så langt tenker jeg meg!
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Gratulerer så masse med den lille:) Kos dere masse:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå