Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Var på tidlig ultralyd idag. Etter beregningene mine skulle jeg vært 6+6 idag. Men det eneste legen kunne se var plommesekken, ingenting annet. Ikke et lite hjerte som slo eller noe. Har bare lyst å gråte. Han sa det kunne være for tidlig, men var usikker på om dette var normalt. Sa at jeg måtte få legen til å henvise meg til ny ultralyd for han selv privatpraktiserende gynekolog skulle på ferie. Visst ikke hadde han tatt meg inn om en uke. Så da er det vel ingen håp for meg da....
Athina' Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hehe joda ikke vær redd du. Var inne jeg også når jeg var 6 uker og da var det bare plommesekken de så. Når man er til ul så tidlig er det ikke mer å se, men siden alle snakker om tidlig ul så er det lett å få store forventninger. Embryoet er tross alt kun 4,5 mm!! Gå inn på siden min å se på bildene så ser du hva du vil se neste gang, for jeg var inne tidlig pga blødniger osv. Har vært på 6 ul så langt før uke 13 og jeg er 17+4 :-) Og husk ikke ha så store forventinger til hva du skal få se, for det er ikke mye, er ikke engang sikkert du får se hjertet slå neste uke men det betyr ikke at noe er galt for det for du er veldig tildig enda :-) Lykke til :-)
Skuddårsmamma=) Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Huff..jeg vet akkurat hvordan du har det. Var i den situasjonen selv for ikke lenge siden. Trodde alt hadde gått galt, men spiren bare lurte oss. Er i dag 9+6 og spiren har det bra og vokser. Alt er så lite,lite og ikke altid det kommer frem på ul så tidlig. Ta det med helt med ro, og bestill deg en ny time du. På neste UL ser du nok noe lite nå, som skal bli til et foster! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå