Gå til innhold

Mødre med flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nå har fått en ny baby.. Så lurer de på når de skal slutte med mme, grøt o.l.. Jeg mener.. har dere ikke barn fra før av da? Jeg forstår ikke dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange rare spm ja. Har mange ganger sittet å klødd meg i hode å lurt på hvordan mennesker skulle klart seg med en data kræsj, men sammtidig henger jeg meg ikke opp i det og hvis jeg gjør det svarer jeg direkte på det konkrete spm

Skrevet

Men....HI, husker du virkelig ALT du har vært borti gjennom hele ditt liv? Helt ned til den minste detalj?

Og når man først sitter på pc så er det rimelig enkelt å bare slenge ut hva det måtte være? Istedet for å slå opp i den boka som du har i hylla (kommer under arbeid)...

Skrevet

Følte du deg truffet eller?

Hvis du har fire barn, la oss si :

En på 12,

3,

2

og 9mnd. Så VET du vel når du slutta med grøt? Hæ? Hæ?

Skrevet

Det jeg tror anonym over mener er at når man sitter her på nett, legger man ut all slags spm bare for å få en tilbakemld. Noen prøver vel også å komme på topp listen he he

Skrevet

Ja jeg syns bare det virker noe inni hampen fordummende å holde på sånn.

Hvis jeg leser slike spørsmål og jeg vet at dette burde jo egentlig personen kunne så tenker jeg bare at vedkommende er en idiot.

Skrevet

Hehe.....må si det er litt underlig ja....

Skrevet

Ikke alle barn er like. Hvert barn sine utfordringer.

Skrevet

Men dere....annenhvert år kommer en ny info om at nå gjelder ditt og nå gjelder datt!

Hva skal ikke spises i år, som var helt greit i fjor? Hva har blitt farlig, allergifremmkallende eller direkte giftig? Men som ble smørt på alle brødskivene for fem år siden?

For få år siden var 6 mnd alderen for å stoppe med mme, nå er det????

Hva er problemet? Sikkert lurt å spørre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...