Gå til innhold

Jøss, jeg var et vidunderbarn:))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer det en del ting for en dag... Men jeg var altså tørr (og den biffen fiksa jeg sjæl) allerede 14 mnd gammel!! Bassa+potte, og jeg tok poenget med det samme visstnok...

Kan jeg tørre å håpe på at avkommet slår den rekorden, hehe?

 

Nå skal det sies at vidunderbarngenet ikke holdt så lenge akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe og wow

 

håper du er heldig med gullet da :)

 

du kommer sikkert til å geni erklære barnet uansett om det tar 4 år å bli do-trent

Skrevet

he he kan skrive under på det ja..... min sluttet med bleie helt nå i våres, litt over tre år gammel og han har vært mitt lille geni lenge ;) he he

Skrevet

Selvfølgelig er det et geni jeg bærer på, hehe. Et musikals sådan. Går det an å starte med pianotimer før man er tørr, tro?

Jeg har aldri visst det med at jeg var tørr så tidlig... trodde ikke det gikk an engang, jeg!

 

Skrevet

trur du kan starte m pianotimer allerede nå siden h*n er så smart

 

stå på

Skrevet

Hva gjør du her?! Kom deg inn på begavede barn!! Trenger vel ikke si noe om at det var DU som var smartingen?:)

Skrevet

Næh! Nå har jeg sett det også;

det finnes en tråd for begavede barn! :P

 

..antar at det vil være den faste tråden for mange

av oss om en måned eller tolv!

*lurer på hva _vår_ kommer til å være verdensmester i..* ;)

Skrevet

sebbe.. er du ikke original lenger? likte navnet ditt jeg :) eller var det en annen?

Skrevet

Joa -like original! :P

 

..men trodde liksom ingen 'så' meg,

så tenkte det var liten vits i å late som jeg var cool! :P

 

Men du så det du, Fabel! :D

 

..det er ei til som heter sebbe..! (Den uoriginale, med andre ord! ;) )

 

Skrevet

Har pynta meg med ei stjerne istedet, ser du vel! :)

*kry*

Skrevet

ser faktisk ikke det hvis ikke du er HI - for slutten på navnene blir borte... vet ikke hvorfor.. i tillegg så vises det ikke inne på tråden - der står det

*sebbe* ☆ og det er saktens ingen stjerne :)

 

men men.. sikkert bare min maskin som er teit - og jeg også som ikke klarer å fikse det!!

Skrevet

..doh! Det står jo bak navnet mitt flere steder '

på oversikten over trådene, da..! :P

 

Skjønner jo nå at det ikke var suksess

-og at vi dermed ikke automatisk får innpass i klubben

'Begavede barn av begavede foreldre'! ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...