Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, ikke for å få fred... Men det hender hun ligger og følger med på farger og bevegelser og er helt oppslukt :-)
manonym Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Nja, da er det eventuelt på fanget mitt at vi ser i lag, om det er noe jeg har veldig lyst til å se=)
ScaryMama Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jepp. I går lå han på magen min og vi så på fight club (kickboksing osv.) på sportskanalen:)
Koala *g07* Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Nei, men alikevel har han utviklet seg til å bli en real tvslave.. Han vrir seg rundt for å få med seg hva som skjer både på tvskjermen og pcskjermen, men prøver å få oppmerksomheten hans over på noe annet. Vet ikke hvor bra det er at dem ser på tv. Han er uansett bare 5,5 mnd.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, tror ikke han helt vet hva han ser på hele tiden. Men har ikke satt han foran tv'n nei.. Mulig han har tittet litt mens han har sittet på fanget, men ansikter og bilder på veggene er nok mye morsommere foreløpig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå