mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Så det var en liten debatt her inne om omskjæring av gutter,jeg hengte meg ikke på den debatten da jeg vet svært lite om det,men nå leser jeg på tekst tv at mannsforsker Jørgen Lorentzen,mener at regjerningen bør forby omskjæring.Ikke bare er det en smertefull prosess sier han,men enda verre,det nedsetter følsomheten i penis.Kanskje noe å tenke på,for de som vuderer dette av sine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå