Gå til innhold

Sf-mål langt over grønne felt i uke 27..hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget på streken med alle mine barn og plutselig nå, i uke 27 ligger jeg 4 ruter over det grønne feltet...legen trodde først han målte feil, men det stemte...31 cm.

Har det hendt med noen andre og hva er grunnen?

Lurer litt på om jeg skal kontakte jordmor for å få henne til å måle meg? Har ikke time der før om 5 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et sånt hopp på kurven jeg også. Jordmor sa at det kan variere litt med hvordan babyen ligger. Det var ihvertfall saken hos meg, for neste gang var det ned på kurven igjen. Hadde legen vært bekymret hadde han nok satt deg opp på ny kontroll.

Skrevet

Jepp, jeg opplevde det samme som GuriMalla. Og fikk samme beskjed om at har med hvordan babyen ligger der inne. De to første kontrollene lå jeg helt på gjennomsnittet, mens nå sist gang lå jeg noen ruter over. Helt normalt, sa jordmor, så tror ikke du skal bekymre deg altså.

Skrevet

Jeg ble målt i går kun 16 uker. lå litt under men hun sa hun var noe streng med målene og knep litt inn så dette skulle ikke jeg bry meg med. Hun sa at alle måler noe ulikt om det være seg jordmor eller lege.

Så ikke bekymre deg du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...