Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 De er plagsomme men absolutt ikke vonde.. Er kanskje dumt å roe ned når de kommer.. egentlig burde jeg vel sette opp tempo da.. hehe. Holder på med litt rundvask av huset.. og merker de kommer oftere når jeg er i aktivitet.. dermed blir det enda flere bim pauser.. hehe.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Har flest kynnere når jeg er i ro jeg.. og vonde er de og ;o) Blæææææh, baby kan du komme snart, pliiiiiiiiis????
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Haha... der var du ja.. ikke ofte man ser deg her;)
nybebis Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ja, jeg får somregel tette stramme kynnere når telefonen ringer et sted i husest, det ringer på døra eller 2åringen min detter over ende. Ikke så greit å reise seg opp når kynnerne er på sitt verste. Er VELDIG klar for å få ut babien nå gitt!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 virket så stille fra din kant i det siste mullan... alt bra?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 he he nei, er mer her inne nå som det nærmer seg slutten... plager meg selv m å lese om alle som føder før termin osv, ha ha!!!! "se der ja, der var en til før termin - da er det håp her også..!" Men neeeeeeeida.... he he ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Jepp tusen takk, alt er egentlig bare fint ) Men er SÅ lei alle plagene nå, så sånn sett er det ikke så fint... Men kan ikke klage for mye ;o) Du da??
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 hehe... gå ut ifra at du ikke føder før 14 dager over terminen... da får du litt mer tålmodighet.. jeg har termin om 2 dager,men vet jeg er mamma igjen innen 16 dager... Masse lykke til videre ihvertfall.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Ha ha nei det klarer jeg IKKE å gå utifra ;o) Nei nei nei!!!!!!!! Egentlig så må lillegutten kommer NÅ innen få dager, eller så kan han like gjerne kanksje drøye den til rundt 20... he he, skal flytte 15 august nemlig, VELDIG bra timing ikke sant! ;o) Men egentlig vil jeg at han kommer NÅ så han er klar til flytting, og JEG ikke minst, he he!!! Oi er det bare 2 dager til din termin... ! Når kom 1mann i forhold til terminen da?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 Hehe skjønner deg godt. Førstemann kom 5 dager over termin. Leger og jordmødre har hele tiden sagt jeg kommer til å føde alt for tidlig så jeg har måttet ta det veldig med ro.. men jeg har ment at jeg ikke føder før den 8-9 august... jeg er spådd at det skjer 3-4august da..(stoler litt for mye på den, og har bestillt han ut til helga... haha) Har fått igangsettelsesdato den 15 august..så om ingenting skulle ha skjedd før så vet jeg at jeg er mamma igjen innen 16 dager uansett.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Da krysser jeg fingrene for deg for at det blir bebis til helgen! ;o) Lørdag tipper jeg han kommer! Det er 4. det da ja... hmmm blir spennende!! Men da må du krysse alt du har for meg og, hi hi, jeg vil helst ha han ut innen denne uken er over, det passer aller best, både for meg, for fødselshjelpen jeg skal ha med, og for barnevakten til eldstesnupp, he he ;o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2007 hehe.. passer best for oss å være ferdige innen neste helg er over... da er fellesferien over også og ikke like lett med barnevakt lengre... hehe.. Ja det er klart jeg krysseralt jeg har.. satse på at vi begge får denne uka da:) Lykke til.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Flotters assa, da gjør jeg meg klar til fødsel jeg - får pakke bagen da, he he ;o) LYKKE TIL du også!!!! *krysser alt jeg har for begge 2*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå