Gå til innhold

Hvorfor??

2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skriker vårt lille gull som besatt hver gang vi forlater rommet? Han har hatt en god periode nå, hvor vi bare kunne gå inn, legge han i senga, lukke døren og han sovna. Men nå illskriker han igjen, hver eneste gang vi forlater rommet. Selv om vi lar døra stå åpen... Noen tips\forslag til hvordan vi kan få slutt på dette? Han er 8 1\2 måned..

Takker for tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde med oss også ! men vi bestemte oss da for å følge feber-metoden (skrikekuren, som flere tydeligvis mener er barnemishandling, tåpelig), og det tok 2 døgn så var vi inne i rutine igjen =) så for all del, ikke ta han opp! gå inn med jenvne mellomrom å gi smokk, eller en liten kos, å gå ut igjen... vil sovne til slutt likevel =)

Skrevet

Vi har prøvd dette, og ja han sovner til slutt...Men problemet er at han ikke sovner uten tytten, og han fatter ikke at han kan ta den selv! Men nå trur jeg han sovna..nå gikk jeg inn etter 3 min, 5 min, 7 min og 7 min.. Men ifølge den metoden skal du vel øke tiden etter hver dag også? Jeg syns så fryktelig synd på han når han skriker så lenge...blir jo helt rødsprengt i hode stakkar liten! Men at han kan legge seg så fint en periode og så er det på an igjen...det er merkelig:p

Skrevet

dytte litt..

Skrevet

Må bare holde ut, siden han blir stille inn imellom, så kan det ikke være noe vondt, eller at han er redd eller noe... For vist han blir tatt opp, så lærer han av det.... å da skriker han mer! men har du prøvd å pakke godt i rundt han, med pledd rullet som en "pølse" rundt hele han? lammeskinn? sette senga inn i ett hjørne? det kan hjelpe =)

Skrevet

Off, ja jeg begynner å få litt vondt av han nå altså. Jeg var på trening i kveld å pappa`en la han 19.40.. Han grein da til jeg kom hjem klokken 20.50...nå sover han helt utslitt kan jeg tenke meg! Ja, har prøvd d meste kan du si... Off, stakkar gulle! :) Men hvordan sover og spiser deres 8-9 måneders gamle bebisser iløpet av dagen da? Kan jeg gjøre noe feil der?:P

Skrevet

*hurra hurra*

Endelig skjønner jeg hva du skriver Rolte!!!

Skrevet

barn kan få en periode rundt ni mnd alder hvor de tror at foreldrene forsvinner når de selv skal sovne, av denne grunn kan de begynne å gråte. så jeg ville vel valgt å heller være der litt heller enn å gå på akkord med eget morshjerte. det kan jo være det hjelper om du bare sitter hos han litt? trenger jo ikke ta han opp eller noe, bare vær i rommet så han føler seg trygg. ;O)

Skrevet

Gratulerer anonym!

*lillesnupp*: ja, jeg har i grunnen prøvd å stå inne på rommet til han sovner også. Men d kan jo ta litt tid, og jeg vil ikke at han trur at d blir sånn for allti. Men jeg får vurdere litt frem og tilbake hvordan jeg vil gjøre d.. Takker uanz for alle tips:D Ha ein fine dag alle samen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...