Gå til innhold

kjerringråd, ang hvilken side du sover på....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er et kjerringråd som sier at dersom du sover på venstre side blir d gutt/jente, og hvis du ligger på høyre side blir det gutt/jente.

men husker ikke hvilket kjønn til hvilken side...noen som vet??

jeg sover mye på venstre siden nå :) hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, den var en av de mest latterligste jeg har hørt.. fnis! vel, det er jo morsomt med kjerring råd!

Skrevet

Jeg har alltid hatt venste side som favoritt, også nå når jeg er gravid.... har neppe noe med kjønn å gjøre iallefall... men med vaner

venter to gutter

Skrevet

Fikk vite av jordmor at alle damer ligger mest på venstre side pga "innvollene" våre som ikke kommer så mye i klem da. Særlig under graviditeten ligger vi mer på venstre side. Så derfor bikker sykehusene operasjons-sengene sine litt til venstre når de skal operere, for da ligger vi best! Merkelig. Så tviler det har så mye med kjønn å gjøre. Men har hørt om du ligger med hodet mot sør så blir det ei jente, og omvendt så blir det gutt ;-p

Skrevet

det var vel å ta i litt med at alle damer ligger på venstre side da..hehe.. jeg sover best på høyre side jeg!

Skrevet

Vi vet ikke hvordan vi ligger når vi sover vel, vi snur oss jo bare når vi våkner

Skrevet

ja herregud så tåpelig da.. skjønner ikke hvor folk skal få alt fra. Jeg sover begge veier like mye, blir vel en intetkjønn på meg da selv om j vet d er gutt..

Skrevet

dette var bare for morro skyld fra min side da... kjerringråd er jo alltid morsomt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...