Gå til innhold

Siden man snakker om julegaver allerede....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva putter dere i kalenderen til barna? Greit å få kjøpe inn litt småting til en 10-er og 20 kroner, trenger jo ikke koste mer egentlig.

Og - dere som har 2 eller flere barn; får de trekke annenhver dag, eller henger dere flere pakker på hver dag, sånn at alle får hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 3 kalendere...alle hver sin

bruker ca 500 kr på fyll til hver

Skrevet

Huff.... ja, nå går det raskt mot kalenderåpning..... Tenker litt på det alt jeg også, det er bare å begynne :o)

Jeg har 4 barn å kjøpe til og dem får hver sin pakkekalender.

Skrevet

Vi kjøpte en sånn pose med 24 småting i fjor jul til eldste. I år vet jeg ikke helt, ettersom det er to som skal ha kalenderpakker. Men, jeg kommer i allefall til å bruke en kalender, å henge to pakker på hver dag.

Skrevet

Blir første året hun får kalender :) men siden jeg håååper på at hun har fått eget rom før jul så tenkte jeg å kanskje kjøpe små ting til rommet, eller sånne little people deler :)

Skrevet

dette er første året vi skal ha kalender..i fjor ble det ikke på emilie for da var hun bare noen uker...

gleeeder meg

Skrevet

Jeg har 3 barn som deler på en pakkekalender, de får altså åpne pakke hver tredje dag.

Det fungerer fint det, men om det en gang skulle bli 4 barn kommer jeg nok til å ha 2 kalendere slik at det blir annenhver dag på hver.

Skrevet

mie får sin første kalender i år, men jeg tenkte å kjøpe sånne små dyr å sånt jeg. sauer og katter og kuer osv. evt andre rimelige leker som passer til en på 1år.

også er hun veldig opptatt av duplo da, så hvis det forsetter så kanskje hun får litt duplo - nå har hun dte bare hos mamma og pappa:) men må nok kjøpe litt snart,....

Skrevet

Jeg kjøper sånn sjokoladekalender til ungene jeg :-) Ser ut som jeg er den eneste som ikke har pakke kalender. Jeg syns det blir litt mye når ungene skal få pakke hver dag hele desember, frem til julafta. Så får de masse pakker på julafta også! Nei, da syns jeg det er bedre å kjøpe en billig sjokoladekalender, og heller bruke litt mer penger på noen skikkelige gaver til julafta! Sånne småting som blir liggende rundt og slenge i huset er jeg så lei av. Som f.eks sånne McDonalds leker og kinderegg leker osv. Da er det bedre med en liten sjokoladebit som blir spist opp med en gang :-)

Ungene våre er hvertfall fornøyd med det :-) Da vi var små (4 søsken) så fikk vi alltid hver vår sjokoladekalender, og det husker jeg var like mye stas hvert år :-)

Skrevet

blir nok lego, sånne pene lekedyr ( jeg husker aldri hva merket heter da. ett eller annet på s), litt truser og sokker (truser er stor hit på min eldste for tiden), litt godis og ellers hva jeg måtte komme over. regner med at de får hver sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...