PopUp Skrevet 1. august 2007 #26 Skrevet 1. august 2007 Kartongvin er supert det, hehe... Men skjønner at dere er litt sånn imot det når dere er såpass interessert og har vinkjeller etc ) Jeg syntes den var morsom jeg, men jeg er ikke så interessert i vin da annet enn at det er godt ;o)
Liljefjes Skrevet 1. august 2007 #27 Skrevet 1. august 2007 Kjenner flere som både har god humor og (bevare meg vel) drikker kartongvin!!! Tror jeg kommer til å bestille et par av disse nærmere jul ja! Skikkelig herlig var den! Takk for godt tips!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2007 #29 Skrevet 1. august 2007 Passer nok veldigt godt på en hytte kan jeg tro=)=)=) Som agt godt vi alle ikke har samme smak og det ser jo ut til at mange ble glade for tipset ditt=)=)
grå :) Skrevet 1. august 2007 #30 Skrevet 1. august 2007 hehe den hadde vært utrolig morsom å gi til svigerinna mi, men da hadde jeg nok blitt utestengt fra det hjemmet i all fremtid *gliser*
frøken blå Skrevet 1. august 2007 Forfatter #31 Skrevet 1. august 2007 haha!! la meg gjette; konservativ og kristelig (ikke at det er noe galt med det altså.... men fikk det bare for meg ut fra ordleggingen din?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå