Gå til innhold

Kjempegodt tips til julegave til de som har alt + liker vin....

Anbefalte innlegg

VINHØNE!! Man tar ut innholdet (posen) i en kartong med vin, så stapper man den inn i en høne (*hehe*), så tapper man vin fra bakenden på høna!

Så står det et lite dikt på;

Når høno di e strame og fin

så e da fordi ho e fudle tå vin

Men kva ein skal velja

e vanskelig å sei

Høno så fin

eller glasset med vin?

Men....

Når høno di e slakke og sid

då e da på tide å fylla meir i

Skaff deg ny ladning

og putt den på plass

Høno vert fin, og alle får vin. =)

Ei dame på Stord som lager disse. Kjempemorsomme! Har navn og nummer om dere vil ha.

Fortsetter under...

Annonse

Glemte også å si at de er skikkelig forseg-gjorte. Morsomme detaljer og skikkelig tøff. De som får i gave vil garantert ikke forvente seg det, og få seg en god latter når de leser diktet som henger i en snor rundt halsen (på en tre-plett). De er så stilige!! =)

Hvis du sender meg en mail på hgh@broadpark med ditt mobilnummer kan jeg jo sende deg en mms?

For vet ikke helt hvor kortleseren er.... Så kan liksom ikke ta med kamera da, for får ikke lagt inn bildene.... Hehe....

Annonse

Jeg aner ikke, men hjelper deg å dytte denne opp igjen, så de kan svare de som vet. Ellers kan du jo skrive henne en tekstmelding å høre. Vet flere andre skrev med henne igår, og hun svarte via melding. =)

Å huff, håper ikke noen kommer med dette til oss :-/ Syntes personlig det var litt harry(og usmakelig)

Jeg og mannen er veldig intresserte i vin og har en vinkjeller med langt over 100 flasker vin. Alt det kvalitets/lagringsvin med lagringslengde fra 5-35 år(om ikke mer på en del)

Hadde vel vært bedre med en flaske god lagringsvin???

Når det er sagt så er smaken som baken og tur er vel det. Og jeg å mannen er i utgangspunkt helt mot kartongvin og.

Er vel ikke det at den er så FIN kanskje? Heller litt morsom gave til de som har det meste? Var iallefall det som var min hensikt med å tipse om den.... Men, godt vi ikke har helt lik smak alle sammen ja =)

Skal love deg at det ble en løsere og morsommere stemning rundt middagsbordet på hytten når denne ble tatt frem.... *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...