Mamma til verdens beste barn Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Holder på å sprekke av lykke her jeg!!! Er 1 dag over ikm og drømte jeg tok en positiv test i natt, så selvfølgelig måtte jeg teste meg:) Antatt termin iflg mens er i begynnelsen av april og lillebror blir 2 i slutten av mars:) Morsomt:) Søsteren min får nr 3 i slutten av februar og en venninne får sin nr 2 4 uker før meg, guri!!! Så gøy!!!!!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Grattis : ). Så gøy at det er flere som venter barn (nesten) samtidig som deg : ) Har akkurat begynt å prøve på 1 til. Fikk mensen i går, så funket ikke på 1. forsøk denne gang. Men satser på at det blir rundt 2 år i mellom her også : )
frøken blå Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Grattis!! Så koselig =) Du får få på bursdagen min da, 2.april. Fin dag det!! =)
Dotten Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Heldiggrisen Gratulerer så masse. Venter også på tante rød, men dukker hun ikke opp, får jeg vel teste jeg også. Drømte her for et par netter siden at jeg testet positivt, men tror nok mensen er på vei. Kjennes nesten sånn ut....
Mamma til verdens beste barn Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 Jeg krysser fingrene for deg nå assa!!! Det gikk på ca 3 forsøket vårt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå