dumme mamma Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 I dag er det fullt kjør her. I morgen har tuppa 1 årsdag og skal begynne i bhg samme dag. Så nå må jeg sette i gang med husarbeidet, MASSE som skal gjøres i dag - Vaske og rydde på badet - vaske stue og gang, rydde - rydde kjøkken - pynte stue og kjøkken - pynte kaker, ev. bake en kake til - pakke inn gaver - merke ferdig klær til barnehagen - ordne og pakke ekstra tøy til barnehagen og div. annet som må være med - Reparere revnet tøy Nei, jeg får vel prøve å starte. Har allerede vært på butikken og handlet, og fått satt i gang oppvaskmaskin og klesvask og tømt søppel
mammat2goll Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 uff....skulle vel ha gjort litt husarbeid, men alt er så tungt med så stor mage. Men jeg får vel ta meg i nakken å dra meg ut av sofaen og begynne. Det jeg bør få gjort i dag er å vaske stuen, kjøkken, gjestetoalett, loftstue og bad. Jeg får vel bare sette i gang viss jeg skal bli ferdig..uff...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Slipper det, jeg. Var ute en liten tur i går kveld og når jeg kom hjem så hadde snille sambo vasket og tørket støv i hele leiligheten.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaah : )
Mamma2OO5 Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Oi, deg er det riv i! Jeg vasker klær, skal rydde ut av oppvaskmaskinen, sette inn igjen, vaske mer klær og moppe litt rundt omkring. Og så skal jeg vanne blomster...
dumme mamma Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Kan du sende samboeren din hit en tur ;-)
dumme mamma Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 hehe, øh sitter her fortsatt da, men nå må det skjerpings...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Idag skal jeg ikke gjøre mye annet enn å vaske og henge opp klær.. Men på torsdag, da er junior i bhg og jeg fri fra jobb - så da skal jeg ta huset fra topp til tå.. Alle rom, for nå er det kun to uker til skolestart... Og etter at jeg begynner på skolen blir det sjelden tid til sånne ting..
fleXibel Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Jeg HAR: * Vaska en maskin så langt * Støvsugd; - stua - kjøkkenet - badet - kontoret * Vasket gulvet på; - stua - kjøkkenet - badet - soverommet - gangen * Vasket opp SKAL * Vaske opp litt til * Tørke støv * Vaske 1 - 2 maskiner til
dumme mamma Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 oi! Du er superflink. Kan du sende over litt arbeidslyst til meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå