Dolly Duck Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg ville bare si at dersom du har tester fra billigetester.no så er det ikke sikkert de blir mer enn svaaakt positive. Jeg dro på sykehuset for å få genetisk veiledning og ul i går. Hadde fryktelig dårlig følelse før jeg dro fordi det hadde vært en øøøøørliten dråpe blod på papiret, alle symptomene var krympet inn og jeg gadd ikke engang ta med resept på nye sprøyter for jeg var sikker på at det ble utskraping. Tok en gravidtest før jeg gikk, og den viste svaaaakt positiv. Ble kjempedeppa. MEn altså, til poenget: Det var fullt liv dere nede i rugekassa!! Spira hadde blitt dobbelt så stor på ei uke. Testen løy som bare det altså! Ikke stol på den, eller forvent den skal bli sterkere, det er ikke sikkert den blir det, og du kan like godt være kjempegravid! Vi aner jo ikke hvordan det går med deg akkurat nå, men vi kan jo håpe du sitter uten tantemerakkelse i fanget! klem fra meg =)
skifer Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Ååå dere er så gode at jeg bare må grine. Den forb.møkkatanta,var nemlig meget tilstedeværende da jeg sto opp i dag,akkurat nå har jeg ikke lyst å se en test mer i hele mitt liv, og den dumme dumme tanta som kommer flere dager for sent da, maken til terrortante!!!!! Men jeg er veldig glad for at alt går bra med deg Dolly,det var godt å høre:) Jeg får vel bare klistre på et smil og late som om alt er ok til svigers,har veeeldig lyst å fly rundt å varte opp gjester nå skjønner dere..veeeldig,vil bare bli under dyna til kreket reiser. Dere vet jo utmerket godt selv hva jeg prater om. Tanta er en møkkakjerring!! Klem fra skuffaSkifer.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Æsj så leit skifer. Var ikke sånn det skulle gå da. God klem fra
Dolly Duck Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 ÅÅÅÅÅhhhh, jeg blir så forbanna! Skjønner godt du har lyst å kaste alt som heter tester langt pokker i vold! Sender en stor trøsteklem til deg, og håper tantehelvete har verdens korteste visitt så du får kommet deg videre! For noe dritt!!!
Modesty Blaise Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Pokker og skifer. Dette hadde du ikke fortjent. Møkkatante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå