Mamma2OO5 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er ca 7 uker på vei og noen ganger har jeg brunlig utflod.. Var på ul forrige uke og hjertet slo, men hva om det er noe galt med fosteret og at det egentlig bør støtes ut, men så har det festet seg likevel? Jeg hadde festeblødning ved siste graviditet, men da var det 2 dager med litt mensen/brun utflod og så var det slutt, men nå er det litt annerledes...
Tooblind Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Brunt utflod trenger ikke å være farlig. Det kan bare være gamle rester som kommer ut. Om du ikke har noen smerter med det, så ville jeg ikke bekymret meg så mye. Øker det derimot, og du begynner å blø, ville jeg tatt kontakt med legen.
Mamma2OO5 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 Takk for svar. Godt å høre at det er normalt. Skal prøve å slappe av fram til neste ultralyd om et par uker:o)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er i uke 15 nå og hele forrige uke hadde jeg brun utflod. Var på sjekk og alt så bra ut. Har vært på og av med småblødninger så langt i svangerskapet. Ikke noe særlig det, men alt ser som sagt fint ut og de sa også at så lenge det er brunt så er det gammelt. Legen sa at det kan være fra festingen bare at det ikke har kommet ut før nå og sånn. Skal på ekstra sjekk på Kvinneklinikken før jeg reiser til Spania på fredag for sikkerhets skyld da. Det går nok bra skal du se, det er visst helt vanlig med litt brunlig utflod i blandt har jeg skjønt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå