Made in Oman Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Min stedatter skal på badeferie med biomor. Jenta fortalte meg i dag at hun skal få tabletter av mor for å utsette mensen. Hun har hatt mensen stabilt i snart ett år. Er dette bra for ei så ung jente?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Er nok helt ok vil jeg tro. Pillene forsyver jo bare mensen med max 10 dager og etter pilleslutt så kommer den som normalt. Er jo jenter som er 13 som feks går på p-piller pga menssmerter. (Jeg gjorde..)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Går da vel fint det? jeg tok sånne piller når jeg skulle til syden på den alderen
Made in Oman Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 OK. Hun går ikke på p-piller, men skal likevel få noen som heter noe på ge... for å utsette.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 ja, har tatt de pillene for å utsette mens som hun skal ta da jeg ikke gikk på p-piller. gikk helt fint det.
FrøkenSprøken Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Går nok greit vil jeg tro. Forstår godt at hun ikke vil på badeferie med mensen når hun er så liten. Hvis det hadde vært farlig hadde de ikke solgt det. Slike ting bør selvfølgelig ikke brukes ofte, men en gang er helt sikkert ikke noe problem:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Spesielt bra er det vel ikke, men heller ikke farlig siden legene skriver ut resepter på disse midlene. Regner med at biomor til jenta sikkert ikke ønsker å utsette barnet sitt for noe som er skadelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå