Gå til innhold

Trenger regntøytips i str. 80/86!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler dere regntøy til småttisene deres? Min blir snart 9 mnd, skal begynne i bhg å trenger derfor regntøy utover høsten her. Han er stor i størrelsen og regner med at jeg kommer til å kjøpe str. 86.

Fint hvis noen har tips om butikker eller merker, gjerne pris!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt barnas hus sitt eget merke :) er kjempe fornøyde!!!

Skrevet

Jeg har kjøpt til snuppa for neste sommer.Jeg kjøper Reflex sitt for jeg er så fornøyd med det, så jeg handler når det er på tilbud. Tror det koster 299 full pris. (Har kjøpt str 86)

Skrevet

Tusen takk for tips!

Noen som vet hva det koster på Barnas Hus? Fant ut at vi ikke trenger så utrolig solid regntøy, han vokser nok ut av det i løpet av de få høstmånedene, så det blir nytt til våren. Får investere i dyrere merke da. Men jeg synes ikke 299.- for Reflex var så dyrt jeg da...

Skrevet

Hmm, hva var det jeg betalte igjen da tro,, 300 kanskje? Fikk med sydvest også :) Kjøpte den på fru lyng..

Skrevet

Vi har name it i str. 74, kjempe store i str. Men virker veldig gode. Tror det også kostet ca. 249 - 299,-

Skrevet

Jeg hadde Didrikson til gutten min da han var 9 mnd.....det var veldig tynt og mykt. Også kjøpte jeg Reflex sitt etterpå. Men det er ganske stort i størrelsen så tror han drukner om du kjøper 86....men du kan jo prøve.

Skrevet

Lindex' bamse regntøy er mykt og fint også. Kjøpte str 80 i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...