Gå til innhold

Hater lite gjennomtenkte mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare må få ut hvor inn i hampen mye jeg klarer å irritere meg over lite gjennomtenkte mennesker.

Personer som stadig forteller og lover at de skal gjøre det og det og det og det og det, så snart de nare har tid og har planer om alt fra A til Å, og som , aldri klarer å få utført det de babler om.

Er dritt lei å sitte å jatte med på slik tom prat, når jeg etter å ha hørt den samme regla en 10-15 ganger vet at det kommer ikke til å skje noe, men som den omsorgsfulle personen jeg er så lytter jeg støttende, og svarer ja og ha på de rette stedene, mens jeg inni meg tenker : jada heeeeelt sikkert.

Blææææhhh.

Sånn godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, vil jo si du også faller i det nivå da som bare jatter med i steden for å være ærlig........!!!!!

"kremt" feie for egen dør......

Skrevet

Hvorfor ikke bare si det neste gang du hører den samme leksa??

Hadde ikke giddet jatte med selv om jeg "hatet" det så fælt;-))

Skrevet

Oki skjønner poenget.

Når jeg ikke sier fra så er det jo en grunn til at de fortsetter.

Men liker ikke å såre andre heller da. Så er nok derfor jeg har bitt det i meg.

Men uansett så irriterer det meg like forb.... mye.

Skrevet

Det er en forskjell på å hate mennesker som er på en måte man ikke liker, og hate å sitte å høre på mennesker som er på en måte man ikke liker.

Du liker ikke å høre på folk som kommer med tomt prat. Så slutt med det. Det kan du faktisk gjøre noe med selv.

Skrevet

Hvordan ser et "gjennomtenkt" menneske ut mon tro?

Og hvor lite skal det til for å "hate"?

Hm...

Skrevet

Hva i alle dager lillnita....jaja godt at du får det ut i alle fall...så dette først nå jeg...hehe må jo le litt og for dette er jo ikke noe du normalt gjør hehe

få det ut sier jeg bare...

Skrevet

siden jeg ble unnfanget når mamma var 16, så kan jeg ikke tenke meg at jeg var veldig gjennomtenkt...

men jeg har nå klart meg allikevel da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...