Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Igår kveld kom lille rosa opp i sengen mellom oss, og la seg godt til rette. Så lå vi der og koste oss og begge sa til henne at vi elsket henne....så sier jeg at mamma har masse kjærlighet inne i hjertet sitt......Så kommer det fra henne: hjerte!!! Så nyyydelig da! Vi fortsatte å si hjerte ca en million ganger og hun strålte av "applausen". Så spurte jeg om hun kunne si navnet til pappan og det kom klokkeklart......i iveren spurte jeg om hun kunne si mitt navn også og det kom også klokkeklart!! Vi var bare såååå imponert da:-) Det handler jo om lyder og tonefall, og når hun først fant det rette så jablet hun ivei.....hjerte hjerte hjerte...............SÅÅÅÅ skjønn da:-) Sukk så bløthjertet man er for disse små trollungene:-)
Urtete Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Sukk.... :-)) Klart vi er bløthjerta for disse skjønningene våre!
Karomamma Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Ååååå, så ikke denne før nå. Så herlig, lille rosa!! Og flink til å skravle allerede, da gitt
phantomet Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Så deilig hun er den lille Skravlefrøkna deres!!!!!! Ingenting er vel skjønnere en ungene som viser sin store kjærlighet, barnlighet og iver... Hurra for skravlesara!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå