Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Våknet av meg selv i natt at jeg nesten lå på magen, dette skjedde flere ganger. Har jo hørt at man ikke burde ligge på magen, så jeg lurer på om barnet kan ta skade av det?
Fabelaktiv Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 så lenge du ikke merker noe vondt så er det vel ikke noe problem tenker jeg..
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Er ikke noe farlig det, jeg våkner selv på magen innimellom-men flytter meg fort for nå begynner magen å bli stor og tung. Så ikke bekymre deg du:)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 finfint, kommer til å bli en over engstelig mor.. bare føler det på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå