Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 jeg skulle prøve sportsdelen i vogna, men skjønner ikke hvordan jeg får ned ryggen. finner ikke bruksanvisningen.rotekoppen meg
Loli Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Mener du emmaljunga? Den har iallefall en "spak" nede på høyre side ved kallesjen!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 hehe,ja,etter litt leting:) skal årøve å ha lillegutt oppi,spennende.han er 6 mnd i dag.hurra:) når begynte dere med sportsdelen? har dere den helt ned? er redd for ryggen hans,men samtidig vil han bare opp å se hele tiden når han er våken. han kan ikke sitte selv enda.
Loli Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg bytta faktisk når hun var 4,5 mnd. Da var hun klar for å se verden:) Brukte seler sånn st hun ble litt mer stabil og hadde setet mye i halvsittende...husker ikke på hvilket hakk..men ikke 90 grader liksom. det der finner du ut, du merker om han blir utilpass og da er det jo bare å ta han lenger ned:)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 ok, har du lammeskinn under? går det i forhold til selene? helsesøstrene kan vel ikke mene at ungen skal ligge i bagen til de er 8-9 mnd og kan sitte selv? jeg har en veldig aktiv krabat,det har flere hs sagt,så han er ikke typen som ligger å dagdrømmer i vogna nei.. _
Loli Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Nei, det går ikke hvis du skal ha seler på, men når jeg kjøpte vogna "prakka" de på meg en teutonia fleecepose. Den var genial, den har jeg brukt mye! Men alle slags poser vil jeg tro passer bra. hvis du vil ha lammeskinn, må du jo klippe hull i skinnet... Men man får jo kjøpt sånne lammeskinnsposer, og de er det sikkert hull i til selene:)
Loli Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Det er forresten bare å sette han opp..eller det ville jeg gjort!Har du seler på han sitter de så fin og stabilt i vogna så
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Vi bytta da hun var 5 mnd.. bytta litt om hverandre da.. brukte city bagen litt da også.. fram til 6-7 mnd.. da brukte vi bare sportsdelen.. Jeg brukte aldri selene på mi.. hun satt så fint uten, og gjør faktisk det enda.. 15 mnd gammel..
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 ok:) tenkte på sånn skinn til å ha i ryggen jeg da.sånne de ligger på når de er nyfødt. har sett på sånn fottrekk man kan kan kjøpe å ha i tillegg. men nå kan jeg jo ikke bruke vogndynen mer..er litt i tvil om hva slags teppe jeg skal ha..Er jo "sommer" nå liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå