frøken blå Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hvilke pene Hollywood-folk, kjendiser, skuespillere, modeller o.l. synes dere ikke er noe særlig pene? Hehe, dumt formulert, men alle de der borte i Hollywood o.l. fremstilles som vakre, pene, fantastiske, overdådige, deilige m.m. Men det er særlig to av disse jeg aldri har sett på som pene.... Det er Nicole Kidman og Cameron Diaz. Jeg som er rar? Mulig. Men synes ikke disse er penere enn andre jenter "på gata" liksom. Hehe, mulig jeg kjeder meg nå altså, men.... =)
Stratos med 3 barn Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Kate Moss!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg blir så forbanna når hun til stadighet blir dratt frem som den peneste. Jæva dop hue! Er det slik vi vil de unge jentene skal gjøre eller? Litt av ei rollemodell hu der og han lekkre kjæresten hennes..... *rister på hue*
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Nicole Kidman, Søstrene simpsons (synes til tider at de er direkte Uattraktive) Uma thurman og hun som ALLE liksom synes er så pen nå, heter hun igjen da? bondt hår og svære lepper, vært i en parfym reklame også?
FrøkenSprøken Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Hu derre Britney, kanskje? Hun ser jo bare ikke ut i måneskinn!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Scarlett Johansson? Eller hvordan det skrives.. Enig der, ho er ikke mye pen..
meg & to små vampyrer Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Oi, det er mange. Må særlig si at de som gjør ting som får dem til å virke dumme ikke ser pene ut i mine øyne:) Er det bare jenter elle rkan jeg trekke fram et par ufyslige menn? Som Tom Cruise og Jude Law er fæle fæle fle. urg.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Jaaaa, hun ja synes ikke hun er pen i det hele tatt!
frøken blå Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, ja han lekre kjæresten ja.... Huffameg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå