Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Våknet på samme måte som da jeg gikk med Lucas, med vondt i magen. Også i denne gangen kom takene hvert 5-8 min og varte i 40 sek. Lå sånn i to timer og kjente etter, og ble mer og mer sikker på at dette måtte da være rier. Men så bare slutta det Visste ikke at kynnere kunne være så regelmessige jeg..for det må vel ha vært kynnere
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Det er litt kjipt da. Når man håper og tror at noe er på gang også forsvinner det igjen... Får håpe på at det snart skjer noe da..
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Typisk ja! Skal unasett ha KS på mandag, men om det skulle starte før så gjør ikke det meg noe
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Sånn hadde jeg det i en mnd BLÆH! Masrier..... Men du burde følge litt med siden du skal ha ks, plutselig så går de over i ordentlige rier!
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Ja det er det jeg tenker litt på. Er jo lurt å komme inn på sykehuset så tidlig som mulig når man skal ha KS... jaja, kanskje det skjer mer i natt!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 huff kjenner til det der as! skikkelig slitsomt. Hatt det sånn mye i det siste her og... "er dette kanskje noe..." "neeeeeei...." he he... når det starter ordentlig kommer jeg ikke til å tro på det m engang... ulv ulv ikke sant!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå