Gå til innhold

Scrapping tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tenkte jeg skulle prøve meg litt på scrapping og lurte på om det er noen her som har noen tips om hva man burde kjøpe inn av saker og ting, hva man kan lage, jeg har tenkt til å lage en ferie/familiebok og kanskje en kokebok..

Takk på forhånd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er skjæreverktøy slik at du klarer lage helt rette kutt i papir og bilder og selvsagt en haug med papir i forskjellige farger. Sørg for at de er syrefrie sånn at bildene ikke forfaller over tid :o)

Skrevet

Tusen takk, jeg tenkte også litt på typer lim og slike ting, noe som er bedre enn andre ting? jeghar aldri gjort dette før og er helt grønn, hehe... Er det noen bøker/internettsider som anbefales?

Skrevet

Stikk en tur innom Nille, der har de mye billig scrappe ting og tang =)

Skrevet

åwww.binders.no

www.camillasbutikk.no

www.diecuts.no

www.dinhobby.no

www.dittenogdatten .com

www.familieskatter.no

www.hennesfritid.no

www.hobbyhimmelen.no

www.kreativhobby.no

www.minnefabrikken.no

www.panduro.no

www.papertrends.no

www.papirgleder.no

www.papirloftet.no

www.pastell.no

www.scrapbookexpress.no

www.scrapbooking .no

www.scrapit.no

www.scrappepakka.no

www.scrapping.no

www.scrapshop.no

www.sgshobby .no

Dette er sider de selger forskjellig på, men vær klar over at det finnes mye unødvendig der ute også :) har lest lite i bøker egentlig men flere av disse sidene selger gode bøker om emnet

Gjest Filifjonka
Skrevet

Vær forsiktig med hvilket lim du bruker. De limtypene du får på Nille sitter ikke så godt, og kan ofte få papir og bilder til å bulke seg. Selv bruker jeg dobbeltsidige limfirkanter, du får dem på alle fotobutikker. I tillegg bruker jeg RX-lim, i svært forsiktige mengder.

Skrevet

Ok, da skal jeg begynne å se meg omkring i butikker de nærmeste dagene, tenker jeg skal lage et fereialbum i første omgang. Har lyst til å lære meg litt ting før jul, fordi det er jo fine gaver å gi bort.

Skrevet

et tips er å spørre på fotobutikken om de vet om noen som har kurs i dette. Jeg har vært på kurs og fikk en eureka opplevelse jeg :o)

Skrevet

Ja, jeg tenkte litt på det med kurs igrunn, kan høre om det finnes noe slik i nærheten, pleier det å være sånn kort (helg), eller over lengre tid en kveld i uka da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...