moimoi Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hei, jeg tenkte jeg skulle prøve meg litt på scrapping og lurte på om det er noen her som har noen tips om hva man burde kjøpe inn av saker og ting, hva man kan lage, jeg har tenkt til å lage en ferie/familiebok og kanskje en kokebok.. Takk på forhånd
Ioren Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er ganske fersk selv, så har ikke veldig mange tips å komme med, men det aller viktigste er; Kartong/papir i de fargene du vil bruke En god saks/evt. papirkutter/skalpell Godt lim Stæsj til å pynte litt med (knapper, bånd, blomster, alt mulig egentlig...)Noe mønsterark kanskje. Anbefaler deg å ikke kjøpe sånne "ferdigpakker", da det omtrent garantert er mye der du ikke kommer til å bruke...Kjøpte no sånt selv, men nå kjøper jeg heller "enkeltting" i butikken. Om du har en scrappebutikk i nærheten, stikk innom og be dem hjelpe deg sette sammen ditt eget "startkit", der du velger selv hva du skal ha med Ellers kan du jo komme inn på Hobbydebatten her inne, der er vi flere som driver med kortlaging/scrapping, og flere som sikkert kan svare bedre enn meg på ting. Vi har også "Hemmelig hobbyvenn" der inne, som ble en suksess nå sist, vi starter opp ny runde om en ukes tid
moimoi Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Takk for gode råd, da slenger jeg meg innom der en tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå