Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Så får vi håpe det ikke blir et støttemedlemsskap hehe flere som trener? og hva trener dere??? tenkte å starte meg litt jogging og sykling...samt step for mine slappe rumpeballer hehe
Stjerne37 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Tja,jeg er hvertfall støttemedl,men nå er det snart høst og starter på med godt mot.Jeg pleier å stå på step maskinen og litt styrketrening.Pleier å være veldig ivrig med en gang,men så dabber det litt av.Denne gangen skal jeg jaggu slå til å være aktiv over lengre tid:)
Gjest_1001 Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er medlem av støttemedlemgruppen!!! Jobber blanding av dag og kveld, og har en samboer som jobber mye overtid, så det har blitt lite trening... Men jeg liker å anbefale yogaen... fin for chakrabalanse ;-) Man føler seg som ny etter hver time!!! Ellers er pilates flott for fin mage og bedre holdning. Jogging, sykling, vekter fint for kaloriforbrenning og skaffe seg en fastere kropp ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Da jeg studerte trente jeg. Nå har jeg ikke råd eller tid. Men skal snart begynne å svømme igjen, jippi, jippi, jippi! Men er i aktivitet 3 ganger ukentlig, varierer mellom sykle tur, går tur og steppe (stepmaskin) + frie armvekter + treningsball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå