Gå til innhold

id bare minerals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har prøvd/ bruker denne pudderfoundation? Jeg gikk til anskaffelse av det i går, og vet ikke helt om jeg fikk lagt det riktig i dag. Skal man ta mye på lokket?

Lurer også på om noen har merket at huden har blitt bedre med dette? Har noen urenheter, så jeg håper det kan hjelpe litt på huden også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dette produktet og det er bare kjempebra!! Jeg har en hudsykdom som kalles rosaeca som gjør huden rødmusset. Den demper alt av rødhet og urenheter. Du tar ikke så mye på lokket. Deretter bruker du den bredeste kosten og får alt som er i lokket på kosten. så "tapper" du ved å dunke kosten på lokket for å få bort overflødig pudder. Så sirkler du kosten i ansiket ved å jobbe deg oppover fra hals til panne. Bruk den lille kosten til å få bort ujevnheter ved å gjøre samme prosedyre. Warmth pudderet må du IKKE ta for mye, den vises bare du tar en dråpe på lokket. Naturals minerals kan du bruke så mye du vil av, hvis du er litt svett i ansiktet og trenger å dempe glansen. Håper du får utnytte av dette produktet, det er virkelig kjmepebra!!

Skrevet

Tusen takk for at du var så grei å svare meg! Spurte ei venninne i dag om hvordan jeg så ut i ansiktet, og hun mente det var fint (men har renere hud nå enn til vanlig). Godt at du er fornøyd, det værste med problemhud er å legge på noe den ikke har godt av, så håper dette blir bra!

Skrevet

Huden puster og stenger tetter ikke porene.

Du kommer garantert til å bli fornøyd. Det er jeg med min, og jeg har kjøpt den igjen og igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...