Gå til innhold

Noen som kan "se" hvor solbrillene mine er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver jeg ettersom det er en del andre "se" innlegg her.

Har vært borte et par måneder, men er ganske sikker på at de er i huset et eller annet sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under ett av setene i bilen

Skrevet

Tar sjansen på at lille ikke våkner og går og ser etter:-)

Skrevet

De var ikke der.... Må vel bare begynne å lete i alt rotet. Vet at da jeg la dem i fra meg siste gangen tenkte jeg at det var dumt å legge dem der jeg la dem for det kunne bli riper.... Trodde kanskje det var hanskerommet i bilen, men nei.

Skrevet

Du får "gå tilbake til åstedet" da.

Når var det du brukte dem sist (som du husker helt sikkert) og hvor var du da? Hva gjorde du? Hvorfor kledde du av det brillene? Hva er det i nærheten der som kan ripe opp brillene (siden du tenkte det)? Hva Skulle du til å gjøre da?

Å gjøre sånn pleier å hjelpe.

Har du sånn midtkonsol mellom setene i bilen da? Sånn boks bak girstanga hvor det er et oppbevaringsrom? Sett mellom setene?

Skrevet

Sjekket midtkonsollen og mellom setene. Jeg har to alternativer på når jeg kan ha hatt dem sist. Enten har jeg tatt dem av meg i bilen fordi jeg skulle inn og handle, eller så med en gang jeg har kommet inn og der har vi et skrivebord fullt av rot.....

Bilen har svigers ryddet og vasket etter at brillene ble borte.... Og huset mamma uten at noen har sett brillene.

Åh, jeg som alltid brukte å legge dem i etuiet.

Takk for hjelpen uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...