Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Kan jeg gi det til minsten på 18 mnd? Er det ikke noe med at de ikke skal ha nøtter før de er 2 eller 5 eller hva det var...? Hvorfor det, egentlig?
Babykilo Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Er ingen ekspert, men jeg tror du kan gi nøtter og nøtteprodukter etter ett år. Følg med på evt reaksjoner. Men peanøttsmør blir kanskje litt i sjokoladepålegg-kategorien i og med at det har masse fett. Av og til er det vel greit. Synes det er vanskelig med pålegg og variasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå