Gå til innhold

Hvor ofte runker menn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt flau over spørsmålet, men det har seg sånn at kjæresten min nesten aldrig har lyst på sex. Alltid jeg som må ta initiativ hvis det ska bli noe av og i går spurte jeg han om hvor ofte han runka.

Blev litt satt ut av svaret, fordi hvis jeg onanerer så gjør jeg det kun fordi at han ikke har lyst på sex.

Han som da nesten aldrig har lyst på sex, hvordan kan han forsvare det at runke så ofte?!

Blir litt stresset for i tidligere forhold var det nesten jeg som bad kjæresten runke eller ta en kald dusj, fordi at jeg ikke orket ha sex.. hehe..

Er det normalt?! Skjønner jo at det går litt på dagsformen, men sån ca- hvor ofte runker en mann?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer vel, men skulle tro at gjennomsnittlig runker menn 4-6 ganger pr uke. Det blir vel noe mindre hvis man har en hyppig sexaktivitet.

Fenomenet med menn som lever i et forhold og ikke har lyst på sin partner, og heller runker mye, er svært utbredt.

Skrevet

Ehh.. hvis jeg får han igang så er det ikke noe problem med lysten men han tar aldrig initiativ og jeg føler at jeg maser.

Tanken har aldrig slått meg egentlig, før jeg såg på tv i går.. Kanskje litt naivt av meg at tro att mannen min ikke runker fordi jeg gir han mer sex enn han klarer?!

Skrevet

Jeg runker hver dag mer eller mindre, men det har ingen ting med dama å gjøre, jeg gjør det fordi jeg liker det. Har ingen anelse om hvor mye andre menn runker.

Skrevet

Du kan se på sæden om han runker innimellom eller ikke. Når det går mer en 3 dager siden forrige ejakulasjon,vil sædvæsken være gulere og i større mengder. Er det daglig vil den være sparsom og lysere(hvitere). Lett å sjekke, bare gå på toalettet etter sex, og se på toalettpapiret/eller på det som kommer ut i do.

Skrevet

Heh.. merkelig å si det men jeg kunne faktisk ønske at sambo runket oftere.. Ikke fordi jeg ikke gidder å gi han sex, jeg har sexlyst som en kanin jeg, er ikke det.. Men han har ganske lav sexdrift for å være mann.. og da mener jeg LAV.. Og i tillegg runker han nærmest aldri. Kan gå mndr før han runker.

Så jeg kunne ønske han runket oftere.. for da hadde det i hvertfall virka som at han ikke er helt død når det gjelder sexlyst, men bare ikke orker sex, kos og slikt hele tiden.. men han virker jo helt dau på det området..

Skrevet

jeg runker minimum 2 ganger pr dag.

jeg har et STORT sex behov men sambo har ikke lyst. har ikke hatt spes lyst siden hun ble gravid første gang så da må man jobbe på egenhånd =S

har sex MAKS 1 gang hver 3. mnd.... da sier det seg selv... man må jo bli kvitt noe så man ikke får hengepung=) hahaha

• 2 uker senere...
Skrevet

Mannen min sier han nesten aldri runker, men jeg kan ikke forstå at det er sant for jeg onanerer så fort han ikke er hjemme.. Vi har vel et normalt sexliv, dvs ca 1-3 ganger i uka avhengig av hvor slitne vi er og sånn. Han sier at han ikke har behov for å runke, at han har nok med meg. Skal jeg tro på det? Det har nok vært jeg som har tatt initiativet for det meste tidligere, men i det siste har det jevnet seg mer ut.

Skrevet

høres ikke helt normalt ut, virker nesten som han ikke tenner på deg eller tenker på noe annet enn sex....

Skrevet

hmmm...

sambo sier at han ikke runker, men vi har jo sex ofte da.. vi har et ganske likt behov når det gjelder sex og har hatt det stabilt i snart 3 år nå...

Jeg syns det er deilig når han runker mens jeg får se på og gjøre andre ting med han som han liker... dette setter han pris på selv også, så tror kanskje det er grunnen til at han ikke runker på egen hånd.. Vi gjør også motsatt at han gjør ting for meg mens jeg onanerer... Føler dermed at jeg ikke har så stort behov for onani på egenhånd...

Skrevet

etter at vi ble sammen gjør han det aldri mer sier han,

og det tror jeg.

vi har sex sammen her i huset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...