Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Ha en strålende dag i strålende solskinn...........dette blir jo aldeles strålende.............jeg blir strålende glad av sola som skinner!!!! Tralalalalalala.............strålende!!!
Urtete Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Mårnings! Her er det småregn i dag, men det er en strålende dag allikevel! Kos deg i sola - kanskje den kommer nordover i løpet av dagen også. Det er jo lov å håpe! Sommeren er hærlig - åkke som! :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Her er det vind, og det hard et vært i hele dag, men klærne tørker i alle fall, for DET REGNER IKKE!!!! tenk så flott! Jeg fikse små brudeting hele tiden... I dag har jeg fikset hemmelige brudeting! Det er gøy!!!!!
♥Snulder Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Hemmelig???? hæ,hæ!!!!! Det er ikke lov her inne alså;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jamen... jeg skal jo gifte meg med en snok.... ;-) og snoking er ikke no artig når man holder på medsnokbrudeting ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå