Gå til innhold

Hvor mange dager jenter?


nybebis

Anbefalte innlegg

Jeg har 4 dager igjen til termin og har masse kynnere og mens smerter! Men ingen annen forandring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 dager her! Magen har aldri vært større, babyen har ikke festet seg men trives visst bedre under ribbeina. Ingen murringer, ingen kynnere, ingen dårlig søvn, ingen ingen tegn på noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 30 dager igjen,,, termin 30 august, men min termin er i midten av august, så håper jeg slipper å vente forlenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dager igjen til ul termin og 13 dager til lege termin...fikk en uke før sist gang:)..vært hos legen i dag og hun kunne si at lille jenta låg godt festet neri bekkenet:)...så nå kan hun bare komme..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 15 daga igjæn.... Men e klar som et egg te bli færdi:) Har en del kynnera å menssmerta, men d e sikkert bare lureri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager igjen, masse kynnere og masse menssmerte-vondt, men INGEN baby.... tar det ikke som tegn heller for har hatt vondt i flere uker egentlig, selvom det har blitt verre... skikkelig verking i ryggen som kommer og går... blær, sover dårlig om natta og, så nå er jeg KLAR! BABY KOM!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 dager igjen idag og nedtellingen er i full gang...og alt er klppert og klart...velkommen ska du være mandag den 13.august Marina <3

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager igjen. Fekk 3 veker før tida sist, så er nok begynt å vente litt for tidlig :) Er skikkelig klar,men han ligg godt her inne så må nok basere meg å gå ut tida denne gangen :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 dager igjen! Men skal heldigvis til jordmor i morgen tidlig! For nå begynner ting å forandre seg her.... Kanskje han snart kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager igjen,luta lei.Har ødelagt negel på stor tåa i dag,henger på en tynn tråd,kjempevondt,en sånn pulserende smerte,fikk ikke kome til legevakten en gang! Sur og uopplagt.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager igjen. Alt går bra, men er i litt sånn ventemodus og får ikkje gjort noko særleg. Både gler og gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

termin idag og veeeeldig lei. Verker over alt! Får trøste meg med at NÅ er det hvertfall ikke lenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 dager igjen.. Kjenner jeg begynner å bli litt lei nå, ja! Gleder meg til å kunne snu meg i senga uten å våkne av et ras med kynnere etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...