Gå til innhold

Treffsikker gulp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk vesla en treffsikker gulp gitt. Hun gulper ikke bare rett etter å ha spist, men litt sånn nå og da.

Vi drev å lekte, og en favoritt er å fly høyt over mamma og se ned på henne, og da, mens hun fløy over meg, og jeg så opp på henne og vi lo begge to, da kom det en gulp som traff mamman rett i ansiktet.

Dere kan tro jeg lo godt!

(men jeg er glad vi var hjemme, sånn at jeg fikk vasket meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, takk. Kjenner til det der. Alltid like gøy når man ser det kommer gulp midt i flyleken. Bra dere var hjemme og ikke langt unna vaskesaker. De er jo så søte disse små, selv når de gulper på oss.

Skrevet

Hehe alltid artig med den, har fått den jeg også. Man ser den komme, prøver å dukke men likevel :-)

Vi hadde besøk i går av ev venninne og hennes baby (for øvrig en kjekk liten kar som vi prøvde å imponere). Mia avsluttet besøket med å gulpe mellom puppene til mamma - skikkelig masse guffe som rant fort nedover - og så litt på gutten. Ja, da var vel den sjekkinga i boks ;-)

Skrevet

Ja ikke snakk:) Her gulpes det til alle tider og utider. Jeg skifter stort sett en gang om dagen selv jeg. Noen ganger skifter vi to-tre ganger på henne også. Er super fornøyd de dagene vi ikke har skiftet. Men, men så vidt jeg har skjønt så blir det bedre når de går over på fast føde. Godt vi har vaskemaskin sier nå jeg..

Skrevet

hehe, har heldigvis unngått det til nå, vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert hehe

Men ei venninne av meg lekte litt fly med gutten da de var på restaurant. Han gulpa rett oppi munnen hennes. Hun lukka munnen, ga sønnen til pappaen og gikk på do. tror ikke jeg hadde vært like sindig nei hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...