Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 jeg sover ikke særlig godt om natta akkurat, men det er jeg visst ikke alene om.. men siden jeg har ei jente på 2,5 år også og mann som jobber offshore og er mye borte får jeg jo ikke sovet på dagen heller.. nå har jeg akkurat levert "storesøster" i bhg og skal legge meg litt igjen, men det er jo grenser for hvor godt og lenge utover dagen jeg kan sover også.. og når barnet kommer....!?! hva da? sist jeg fødte lå jeg og babyen lange utover formiddagene og slumret og koste oss i senga, men det går jo ikke denne gangen, for storesøster skal jo stå opp og få frokost og oppmerksomhet også! som dere kanskje skjønner er jeg ganske så utslitt og trett, for jeg kommer meg aldri ovenpå igjen... og ikke skjønner jeg når jeg skal greie å bli det igjen heller når det om ca 6 uker bor 2 barn i huset mitt noen gode råd?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Prinsen min er like gammel som jenta di.. han begynner i barnehage nå i høst.. og jeg har termin om 2 dager. Jeg har en plan om å få sove når prinsen er i barnehage..må jo opp på morran uansett om han skulle i barnehage eller ikke..så det blir ikke noe anderledes. Etter å ha levert han i barnehagen så kan jeg og babyen slappe av å sove sammen flere ganger i løpet av dagen om nødvendig.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 ja, det er vel egentlig det jeg har tenkt også, greier bare ikke se for meg at det kommer til å gli så lett liksom.. håper bare mannnen min kan/får være hjemme (på land) den første mnd eller så, så vi kan være to om starten iallefall=) lykke til duracellgirl, både med soving og fødsel=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå