Oledoledoffen Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Skal i Dyreparken i neste uke og har tenkt oss å ligge i telt i nærheten. Håper det er noen som har noen forslag, og eventuelt ris og ros til de forskjellige
center Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hamresanden camping. Ligger nær parken. Veldig fin strand der om du skulle være så heldig å få fint vær mens du er der
frøkenfryd:) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 vi lå en natt på camping i evje. ca. en time til kr.sand derfra. den var nydelig. lå inn i en skog og de var et fint vann å bade i der.
Mor til et enebarn Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Roligheten camping.Tror det er sånn kristencamp, men man trenger ikke delta på det... var i allefall kjempekoselig omeråde der!
..idyll Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Åros camping i Søgne, 15 min fra Kr.sand. Nydelig strand + basseng.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 hamresand! fantasiske strender- laaaange, og super langrunt- idyll for barna
Oledoledoffen Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 Kjempefint!!! 1000 takk for svar alle sammen
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Jeg hadde ihvertfall ikke ligget på Hamresanden. Vi lå der i helga, og det var ikke det granne koselig der. Toalettene var til å spy av, og hele campingområde var et eneste stort gjørmehull. Mulig stranden er fin, men der var vi ikke. Da hadde jeg heller ligget på campingen før Hamresanden, den heter Hamre. Ser mye koseligere ut, og mye mer ordning.
Måsa so skit på ferjo Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Har prøvd både Hamresanden og Hamre. Vil Absolutt anbefale Hamre! Der er det lekeplass(det er det ikke på Hamresanden), rent og ordentlig på sanitæranlegget(vaskes 4 eller 6 ganger per dag) og alltid folk i resepsjonen. Hamresanden skal vi ikke igjen i alle fall.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå