Bohema77 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Til ultralyd! Det er så trøttendes lenge til. Gleder meg så til å se at det er noe inni magen min. Da først blir dette virkelig! Min mann skal være med, og føler at dette blir noe stort mellom oss. Hitil har han ikke vist så særlig interesse, han er mye mer tålmodig enn meg. Har ikke funnet hjertelyd med doppler eller kjent noe liv, så alt står på ultralyden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå