Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Og er de fortsatt sammen, noen som vet? Er jo så artig med all denne romantikken...
Stjerne37 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Aner ikke om di fortsatt er sammen,men dytter opp fordi jeg lurer på det samme selv hehe.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 jeg la kort på dem for 4 uker siden og fikk opp at hun kom til å stikke av med seieren men at det ikke kom til å vare og at han fant tonen med sadie igjen...men ok heheh sjekke på nett finnes sikkert noe der ettersom dette skjedde i fjor
moimoi Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Nope det er de ikke, det ble slutt også begynte han å date Sadie også har det blitt slutt nå vist.. tåpelig altså! http://www.buddytv.com/articles/the-bachelor/another-breakup-for-the-bachel-4727.aspx
Stjerne37 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Da fikk du rett sjaman...så spennende:) Skal vel noe til at et forhold funker etter et slikt program,men man vet jo aldri.
moimoi Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Det eneste av alle forholdene som har vart i dette konseptet er mellom trista som var bachlorette og ryan, de er gift og ble denne uken foreldre til en bitteliten gutt.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 ja ser det ble helt satt ut her jeg for jeg ble så sinna da jeg la kortene og så at han ville velge jen....for jeg ville at sadie skulle vinne hehe
Mikaelle7 Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Jeg ville også at Sadie skulle vinne! Utrolig søt jente. Men men, hvis de har prøvd seg som par og det ikke funka får vi bare leve med det... Det skal nok gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå