Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Flere som sover bedre nå på slutten? Som føler seg mer uthvilte og opplagte??
@nne p@ l@nne Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Er jo ikke så på slutten som deg da! Men synes det varierer mye fra natt til natt. Noen netter sover jeg godt mens, andre netter er jeg masse våken. Driver stadig å våkner med magekramper og tror at det er noe på gang. men det er det jo self. ikke. Fødte i uke 37 sist (og er i uke 37 nå) så derfor kjenner jeg vel ekstra godt etter for å riktig plage meg selv :-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 hehe.. Jeg har sovet veldig dårlig de siste ukene, vært oppe 3-5ganger for å tisse..kjempevondt å snu seg pga lysken og slitt med halsbrann.. Men nå de 2-3 siste nettene har jeg kun vært oppe 1 gang for å tisse, det å snu seg er like vondt men jeg snur meg plutselig ikke like ofte.. og halsbrannen er bedre.. idag våknet sønnen min kl 07 og jeg hadde null problem med å stå opp... tidligere har jeg vugget meg opp for å sette på en film til han så jeg kan slappe av litt ekstra på morrakvisten.
Coolbela Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Tja, når du sier det...har faktisk sovet litt bedre de siste nettene.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 jeg sover bare dårligere og dårligere.... skjønner ikke hvordan jeg skal ha krefter og overskudd til å føde i det hele tatt...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå