♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 da ungen- helt uten grunn kan slå seg totalt vrang- hyle og skrike- noen slår t.o.m hodet i veggen, sparker med armer og ben. Men ofte skjer det vel om genseren klør eller at de ikke fikk is i butikken hehe. Det beste er bare å holde de tett tett intil seg- hardt, til slutt gir de seg, og får kos, ofte er det nok det de vil ha- litt trøst.
prekæs Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Har ikke merket noe til det med mine tre... Kremt;)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 er nok veldig forskjellig fra barn til barn, og litt varierende når den kommer. de fleste merker den vel rundt 3 års alder. Jeg snakker bare av erfaring fra hva søsteren min har fortalt om sine og andres barn. jeg tipper nok at min kommer dit.. hehe- hun er litt bestemt alerede.. hehe, men stort sett alltid blid og fornøyd.
Mikaelle7 Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Anbefaler denne artikkelen http://mothering.com/articles/growing_child/discipline/tantrums.html Kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå