Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. juli 2007 #26 Skrevet 31. juli 2007 Vil gjerne ha 3-4 år mellom de (han er 9 mnd nå).. Men må se ann litt..
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2007 #27 Skrevet 31. juli 2007 Det blir en stund til ihvertfall.. Om det blir en til blir det ihvertfall en 3-4 år til. Vil kose meg med den jeg har en god stund, også vil jeg heller ikke ha to bleiebarn. Niesen min er 3 1\2 og og det føles som en grei aldersforskjell. Hun forstår at han er liten, samtidig som hun kan ta på seg buksen sin selv f.eks.
nick39 Skrevet 31. juli 2007 #28 Skrevet 31. juli 2007 aahhhhh.....ferdig :-) har to jenter som er 2 år og 3 månder immellom. Elste ble bleie ferdig da den minste jenta ble født. Minste er nå 1 år og jeg ser de begynner å få stor glede av hverandre allerede.
Helene <3 Sarah Skrevet 31. juli 2007 #29 Skrevet 31. juli 2007 Vi venter til søta er 1år før vi prøver igjen.. Vil helst ha mindre enn 4år imellom. Har 4år yngre søster og det var alltid full kræsj helt til vi ble voksne.. Alltid på forskjellige "stadier" i oppveksten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå