Gå til innhold

når planlegger dere neste mann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha 3-4 år mellom de (han er 9 mnd nå).. Men må se ann litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir en stund til ihvertfall.. Om det blir en til blir det ihvertfall en 3-4 år til. Vil kose meg med den jeg har en god stund, også vil jeg heller ikke ha to bleiebarn.

Niesen min er 3 1\2 og og det føles som en grei aldersforskjell. Hun forstår at han er liten, samtidig som hun kan ta på seg buksen sin selv f.eks.

Skrevet

aahhhhh.....ferdig :-) har to jenter som er 2 år og 3 månder immellom. Elste ble bleie ferdig da den minste jenta ble født. Minste er nå 1 år og jeg ser de begynner å få stor glede av hverandre allerede.

Skrevet

 

Vi venter til søta er 1år før vi prøver igjen.. Vil helst ha mindre enn 4år imellom. Har 4år yngre søster og det var alltid full kræsj helt til vi ble voksne.. Alltid på forskjellige "stadier" i oppveksten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...