okho Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Når kan man løfte og bære igjen? Babyen min er 11-12 kg. Og når er det best å ta stingene? Fikk beskjed om alt fra 10 - 14 dgr. Var nesten umulig å få informasjon da jeg var på sykehuset!!
Nit@™ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Fjernet en cyste fra ene eggstokken ved kikkehullsoperasjon og løftet etter 2 uker. Fjernet blindtarmen ved vanlig operasjon (for 5 uker siden) og da måtte jeg løfte etter 1 uke (hadde ikke hjelp lenger) og det gikk greit det også. Tok stingene etter 14 dager. Etter kikkehull har du vel bare 2-3 sting? Bare tenk litt på hvordan du løfter og start forsiktig så merker du fort om det er for tidlig. Kjenner du det strammer i såret må du ta det litt med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå