Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Kan man lagre mail man sender??? Får det ikke til jeg??? Jaja er blond...thihi
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Må huke av en boks nederst på siden (står lagre eller noe sånt)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 ja så det...er jo grønn som gresset her jeg...hehe
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Er ikke så veeeeldig lenge siden jeg oppdaget det, for å si det sånn ;-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 hehe bra du sier det...føler jeg meg ikke så alene...hehe
Pysa Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 du kan gå inn å alternativer, og endre der, så trenger du ikke huke av for hver gang. ser du ikke sånt, da? ;-)
happybirthday Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Eller så kan du legge inn din egen hotmail-adresse på linjen: blindkopi. Da får du tilsendt nøyaktig samme mail som du sendte til adressaten, uten at adressaten vet at du har tatt kopi. På den måten får du en dokumentasjon på når du har sendt mailen, til hvem og innholdet. Kan være kjekt dersom du f.eks. har en tvist med noen (f.eks. barnefar?) og det kan brygge opp til rettsak eller mekling eller i det hele tatt greit å ha i alle tilfeller. Lagrer du mailen, så har du jo ikke nødvendigvis bevis for at du har sendt mail til vedkommende. Det har du når du sender blindkopi til deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå