tictac_83 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 .. jeg er gravid! Har fått noen positive tester nå, men jeg vet ikke om jeg tror på noe før jeg hører det fra en lege! Slutta på pillen i november 06, og vi prøvde først nå i juni. Så da satt den på første forsøk. Hadde sex med en gang jeg merket EL-slimet (el-testene slo ikke ut på meg), og holt det gående hver dag i 4 dager. Symptomer sålangt er: - Voksesmerter i bein og armer - Humørsvigninger - Problemer med håret (frisøren min poengterte det sist uke, "sikkert bare noen voldsomme hormonsvigninger av en eller annen grunn) - Ømme bryster de siste dagene (med stive brystvorter, takk gud for bh' er med inlegg!) Ohoh, må ringe legen!
Bebbiss Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hm...hvis problemer med håret er et symptom på graviditet har jeg vært gravid i 20 år!! ;o) He he he Gratulerer så masse med spiren )
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Når har/hadde du IKM? Gratulerer :=)
Kiwi med maispire Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Gratulere:D hvor langt er du på vei da?
miracles Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 *hahaha* ;o) først ville du ikke tro det før du fikk tatt den digitale, og nå må du høre det fra legen!!!! ;o) DU ER NOK GRAVID!!!! -tro det eller ei!) gratulerer gratulerer!!!!!!!!! ser deg inne på 1 tri!!!
tictac_83 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2007 Jajaja, jeg snakket med dama på legekontoret, hun sa at det garantert stemte. 1 poeng til deg Hadde IKM på fredag i forrige uke, så er ikke så langt over da, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå