Gå til innhold

God morgen alle sammen....hva skal dere i dag da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal legge kort for en drøss av damer som venter og har ventet siden juni, samt rydde huset og kanskje rake plenen om jeg får tid...

dere da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal besøke ei venninne og sønnen hennes. Han er like gammel som min, drøyt året, så det blir livlig som vanlig når sånne møtes. Sitte ute og nyte det fine været!

Skrevet

God morgen:)

Tror jammen det blir en tur på stranda om været holder seg, det er nå helt blå himmel, men jeg kan vel bare drømme om at det holder seg sånn. Tenker det har skjedd ting der oppe i høyden når vi våkner etter morgenluren vår.

Ha en superduper dag alle sammen:)

Skrevet

Hehe, jeg skal legge kort på 5 stykker her inne...

HAr alt greid 2 nå i løpet av morningen...

(fikk lagt på 12 stykker i går, og sovnet som en stein :P)

Ellers så skal jeg på jobb senere på dagen, og se litt tv på kvelden. Ikke akkurat største dagen i dag ;-)

Skrevet

God morgen! :)

Nå skal jeg til legen med gullet. Han har vært slimete i brystet i 2 uker nå+forkjølet...

Skrevet

Vi skal på toys r us i dag sammen med ei venninne og hennes barn som også er tremeningen til min.. Så det blir nok koselig..

Skrevet

Jeg har ingen spesielle planer for dagen annet enn å lage en potetsalat og noen kyllingspyd som jeg skal ha med meg på Copa Cabbana-fest i kveld=D

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal finne på. Vil ta med meg jenta mi å gå ut i det fine været, men det er ikke noen steder å leke i nærheten, og gubben har bilen.

Noen forslag?

Skrevet

Jeg skal jobbe og cruise på internett for å følge med på brannen på gran canaria, som jeg ikke liker!!!!

Skrevet

I dag skal jeg bare nyte sola på verandaen..de to eldste er i barnehagen og junior sover jo så masse så....dette skal bli en herlig dag!! Endelig har vi i nord et flott vær..:)

Skrevet

Hvis bare oppholdsværet for en gangs skyld kan holde seg , så skal vi på Snilsberg Familiepark , eller hva det heter, i Ringsaker.

Det er en gård som er åpen for alle, med masse dyr.

Skrevet

Vi skal kjøre inn til byen. Har masse å se på til bryllupet. Og unne meg et kafebesøk, hehe.

Skrevet

Skal på riksen idag:((((((((((((((((

Skrevet

vi har fri i dag, så jeg og croft skal ut i skogen med lukas og mammalukas, så skal vi vaske gulv, og ikveld så får vi besøk av bestefar og skal spise pannekaker og tomatsuppe :) innemellom håper jeg å få lagt litt kort jeg og.. har litt for lang liste nå ;)

Skrevet

bella skal til mormor etterhvert og jeg på jobben klokka halv tre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...