Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Da er vi inne i 7pp, ser ut til at det skal ta lang tid også denne gangen, å jeg må si jeg liker ikke tanken på at det skal bli som første gang. Hvis jeg ikke hadde mista første gang så hadde jeg snart vert halveis i svangerskapet dersom jeg ikke hadde mista andre gang så hadde jeg nesten ver 12 uker på vei
SassyMom Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Uff, det hørtes ikke bra ut det der! Håper du allikevel er håpefull og positiv, så sitter det kanskje en liten spire hos deg før høsten er helt over oss! Er selv i 9 pp nå...blæh!
Dotten Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Huff ja. Kjedelig. Trist at du har mistet to ganger da. Får håpe det lykkes tredje gangen, og at spiren sitter godt. Er selv i 12. pp og håper på en spire snart. Har ingen sa/ma heldigvis... Masse lykke til! Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er egentlig rinelig lei prøving. Første gang jeg bøe gravid brukte vi 2 år før jeg ble det, hadde truende abort fra uke 5 til 12. Etter dette har jeg klart å bli det rimelig kjappt, men jeg berre mister. Blir gal av dette greiene her
2 søte små gutter Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Ja det er urettferdig at det skal være så vanskelig. Jeg fikk også mensen idag, og går over i 3.pp. Trodde det skulle gå kjapt, siden jeg med førstemann ble gravid bare vi glemte å hoppe av i svingen 1 gang....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Åå så trist:-( Vet akkurat hvordan du har det. Fikk tanta 2 dager over IKM i går og gikk inn i 8 pp. Har heldigvis ikke mistet. Håper at du blir gravid snart, og at spira sitter i 9 mnd. Lykke til denne pp! Sender deg en stooor trøsteklem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 Det er veldig trist, men tror nok at det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen. berre det at jeg vet at første jenta var ett mirakel gjør meg redd for at det ikke skal skje en gang til. Jeg vet at jeg har vanskelig for å bli gravid, samtidig vet jeg også at det samme problemet gjør at jeg har lett for å miste. Blir så fortvilet av hele greie. Men takk skal dere ha for oppmuntring
stratosen_er mamma_ Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 vet hvordan det føles... men du er nå heldig som har ei lita tulle da har prøvd i ett år nå og har mista to ganger også...er ikke noe særlig.. sliter skikkelig nå når terminen er her....skulle hatt i juli men mista i jan i uke 14 (ma) og så mista jeg nå i mai i uke 6... men sånn er det bare..ikke alle er like heldige...noen skal slite mer enn andre.. vi får bare stå på .... er ikke noe å gjøre med det... lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 Ja, jeg er veldig helsig. Du aner ikke hvor glad jeg ble etter 2 årsprøving da jeg ble gravid med jenta mi. Men det var en tung å lang vei hele svangerskapet også, men det endte bra
Modesty Blaise Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Så trist å høre Lulla at du må bruke så lang tid på å få spiren til å sitte når du først mister. Føler meg priviligert som har vært gravid 3 ganger og mistet to siden jul. Sender over fruktbarhetsstøv til deg i massevis. Stor lykkeklem KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2007 Takk skal du ha:)håper jeg snart får en spire i magen min, da hadde jeg blitt så utrolig glad, da er det berre til å bearbeide fødselsangsten med EN GANG
PeggyPreg Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Hei Lulla!!! Vey noe om hvordan du har det, og det er ikke lett. Er selv inne i min 8 ordentlige pp..... mistet i 1.pp..... skulle hatt termin nå i august, men ingen spire har vist seg siden...... er så lei nå, men jeg håper fortsatt og innerst inne er jeg sikker på at både du og jeg sitter med hver vår "lille bylt" om ikke alt for lenge, og da er det sikkert verdt ventingen for akkurat denne lille bylten vil være akkurat den beste og akkurat den vi har ventet på........................................................................ Lykke, lykke til!!!!! jeg krysser fingrene for oss begge, og alle andre i samme situasjon!!!! Stor klem
Nordlyspar♥ Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Huff.... jeg håper det klaffer for deg i denne pp... krysser fingrene for deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå