Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere på senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skifter ca. hver 14. dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver 14 dag er det rent sengetøy, men dynene og putene luftes hver uke.

orker ikke sengetøy som kjennes skitne ut.....

Skrevet

pleier å skifte en gang i uken, men blir nok hver 14 dag nå når ting begynner å bli litt "tyngre" :)

Skrevet

bruker å gjøre det ca hver 14.dag.. syntes det holder jeg. - den kvelden man skirfter er det heeerlig med en lang varm dusj først og så krype under dynen som lukter nyvasket mmm....

Skrevet

so-xited,underskriver den!

vi skifter og hver 14 dag ca..

Skrevet

Rent sengetøy er sterkt undervurdert!

Etter å ha loffet rundt på landsbygda i Rajastan og ønsker å finne et hotell å sove på, men avviser hotell etter hotell midt på natten fordi sengetøyet er så møkkete at man ikke engang vil sette seg på senga og privatsjåføren begynner å bli mektig lei og trett av den snerpete norskingen, og mannen min smiler undskyldnende til de hotellansatte når jeg snur på hælene når vi skal sjekke rommet - og til slutt velger et hotell - fordi de hadde ihvertfall minst møkkete sengetøy.

- Ja DA setter man pris på rent sengetøy

(ikke minst etter man blir glad for å få servert en kopp te med melk, bare for å oppdage at det er kamelmelk - som smaker dritt! Jeg blir kvalm bare ved tanken!)

Men det blir ikke oftere enn hver 14. dag hos oss heller...så jeg er ikke sååå snerpete.

Skrevet

Nja... jeg har vel et mål om hver 14. men må nok innrømme at det kan drøye en uke til før ting skjer.. er litt makelig - men skjønner ikke hvorfor for det er jo bare SÅÅ deilig med den lange dusjen og det freshe sengetøyet etterpå :)

Skrevet

..her er det sengeskift hver 14. dag omtrent!

Siden jeg trenger litt hjelp til å få det utført om dagen gr vond rygg,

begynner jeg å mase på sambo på ca dag 10! :P

..om han kan være litt treg? Neida! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...