Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Eller kanskje bare liit veldig sliten? Har akkurat stått påå, og går rundt og griner, tilsynelatende uten grunn - strålende altså. Da vet jeg hvordan denne dagen blir, når jeg starter sånn gir det seg liksom ikke. Får gå meg en tur i skauen så jeg ikke skremmer den stakkars mannen min. Sukk. Gir ikke dette seg før fødsel, eller? Er 33 uker nå.
fugla Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hei! Har det sånn jeg også! I går begynte jeg m griningen før jeg var ute av sengen. Det ble en dag som ikke var noe koselig for noen. Kjeftet på ungene, kranglet m samboeren (om noen skruer til en gipsvegg). Klarer ikke være helt i vater ovenfor fam el meg selv:) Er i uke 33 jeg også. Heldigvis er ikke alle dager som den i går:) Ha en fin dag da!!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Godt å høre at det ikke er helt unormalt - ha en fin dag du og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå