Gå til innhold

Er så hormonell - fortsatt....!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje bare liit veldig sliten? Har akkurat stått påå, og går rundt og griner, tilsynelatende uten grunn - strålende altså. Da vet jeg hvordan denne dagen blir, når jeg starter sånn gir det seg liksom ikke. Får gå meg en tur i skauen så jeg ikke skremmer den stakkars mannen min. Sukk. Gir ikke dette seg før fødsel, eller? Er 33 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har det sånn jeg også! I går begynte jeg m griningen før jeg var ute av sengen. Det ble en dag som ikke var noe koselig for noen. Kjeftet på ungene, kranglet m samboeren (om noen skruer til en gipsvegg). Klarer ikke være helt i vater ovenfor fam el meg selv:) Er i uke 33 jeg også. Heldigvis er ikke alle dager som den i går:) Ha en fin dag da!!

Skrevet

Godt å høre at det ikke er helt unormalt - ha en fin dag du og:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...